Saturday, October 10, 2009

Salam Jutawan


Suatu portal baru telah diwujudkan khasnya untuk wanita. Portal ini dikenali sebagai Anggun Ayu. Portal ini memerlukan ahli untuk berdaftar secara percuma. Ahli diberi kemudahan untuk memasarkan produk atau perkhidmatan berkaitan kesihatan dan kecantikan.

Walaupun baru diwujudkan pada awal Ogos 09, keahlian portal ini telah mencecah 10,000. Ini adalah kerana ahli sedia ada diberi insentif untuk menjemput ahli baru. Insentif yang diberikan ialah berbentuk kredit, yang boleh digunakan dalam portal ini.

Insentif lain yang diberikan ialah dimana produk baru diberi 30 hari percuma untuk dipaparkan di portal ini. Selepas itu, tiap satu produk dicajkan satu kredit tiap bulan. Amat munasabah.

Pelbagai produk telah dipaparkan dan masih banyak lagi yang boleh dipaparkan. Untuk mereka yang mempunyai produk atau perkhidmatan yang boleh dimanfaatkan oleh wanita, boleh memasarkan produk atau perkhidmatan mereka di sini.

Jangan berlengah lagi. Pasaran akan diperluaskan ke Indonesia, Singapura serta Brunei. Jadi, masih belum terlambat untuk anda. Lawati Koleksi Idaman Ku.

No comments: